2013. december 3., kedd

Társas Játék hatás

Igen, függővé tesz egy dolog ami elvonja a figyelmet a saját gondolataimról.Igen, szánt szándékkal nem írok bajokat. Nem számít ez bajnak. Mindenem megvan, egészséges vagyok, csupa jó vesz körül. Minden rendben van. Ha  az élet némely árnyalatával elégedetlenek vagyunk, azt csak magunknak köszönhetjük.

Mostanában sokszor hiányzol. Sokszor gondolok úgy Rád, bár tudom, hogy nem volt köztünk minden rendben, de mégis ott voltunk egymásnak, beszélgettünk, öleltük egymást, társak voltunk. És bárki bármit mond, nem igaz hogy egyedül jó. Nem jó. Tudom hogy kellett az új, kellett  az izgalom, de megbántam, hogy így elengedtelek, holott azt hittem, hogy erre van szükséged. Lehet,hogy nem voltam elég, nekem se Te, de mégsem tudlak elengedni. Amilyen makacs vagyok, ezen nem csodálkozom. De jó lenne ha néha beszélgetnénk.

Mindig eszembe jut, hogy milyen is tudsz lenni, az a baj, hogy  a jó mindig felül írja a rosszat, ez az én bajom, meg a nosztalgia. Kóros nosztalgia.

Egyszer majd veszem a bátorságot és ilyen tájban megnyomom  zöld gombot...(már sokszor akartam)

Gute Nacht!


Nincsenek megjegyzések: