2014. március 7., péntek

álomv..

Hát igen..álomvilág...tudom, hogy  abban élek, de nem akarom elhinni, hogy ez csak a képzeletemben létezik. Tudom hogy egyszer jó lesz egyszer jön valaki, akivel úgy lehetek ahogy elképzeltem. Őszintén, nyíltan, csak magam lehetek. Semmi játék, semmi színház, csak én, illetve "mi" ha lesz egyszer valaha ilyen...akkor az nagyon jó lesz, és érezni fogom, hogy ez AZ! Remélem..
Nagyon királylányosan hangzik, de vagyok annyira önző, hogy elvárjam, hogy annyira szeressenek, amennyire igényt tartok. Szeretek szeretni, de nem adom fel magam, és az általam értékelt dolgokat egykönnyen. Nehéz, hogy van kialakult életem, de azt hiszem, hogy ha jönne valaki, akin nem kellene gondolkoznom, akkor rögtön érezném, hogy ez az és ez mindent megér...akkor elengednék néhány dolgot...
Én igénylem, hogy engem is értékeljenek, már elég  sokszor összetörtem ahhoz, hogy tudjam, hogy mire vágyom. Nos...Rád...csak tudnám merre vagy..













Képfelirat..: Néha jólesik ha szeretnek...:)

Nincsenek megjegyzések: