2007. szeptember 30., vasárnap

Gondolatok



Vasárnap, újra vasárnap.Nem panaszkodom, jól telt a hétvége!Ha egy szoval kellene megfogalmazi tömören valószínű, hogy az elmúlt pár napot a TÁNC szóval illetném!
Igen, táncoltunk próbán és a szombati táncházban!Nagyszerű dolog a táncház, de azt hiszem, hogy a legtöbb ember nem igazán érti, hogy miről írok!
A táncházban népzenére néptáncot táncolnak az emberek!Köznyelven: egy meghatározott rétegnek tartott "party"!Igen csak hangulatos "party" volt.:)Furcsa annak aki nem szokott hozzá ehhez a légkörhöz, de mégis van valami ami miatt az odalátogatókat nagyon jó érzések árasztják el!
Rengeteg féle ember, ismerősök és ismeretlenek, de mindenkit összeköt egy dolog, a tánc.Jó érzés oda tartozni, hiszen önmagában jó dolog valahova tartozni. Bevallom, hogy nagyon büszke vagyok, hogy az én életem része a néptánc!Büszke vagyok, hogy ehhez közösséghez tartozom!

Nem kellene így lennie, de különleges dolog manapság ez!Hiszen mindenki ismerhetné, mindenki szerethetné, de sajnos a legtöbb embernek fogalma sincs róla h mi fán terem és milyen értékeket őriznek ezek a néptáncegyüttesek, koreográfusok, tánctanárok, és táncosok!
Nagyképűen hangzik így visszaolvasva, de így érzek!:)

A táncházhoz visszatérve: A táncosoknak lehetősége volt kalotaszegit, székit, mezőségit, mezőföldit, bukovinait és szatmárit táncolni.(remélem nem hagytam ki semmit:)
A zenét a Bartina és a Vornyik zenekar biztosította...remélem legközelebb is lesz lehetőségem ellátogatni egy hasonló fergeteges "partyra":)gyertek Ti is!

A képen a Bartina Néptánc Együttes Hortobágyi koreográfiájának egy jelenetét látható:)

Nincsenek megjegyzések: